Monday 26 December 2011

Greats Evening with Boyfiee


Assalammulaikum ! semua ! Ada sehat ? ada baik ka ? :DD Kay 2nd post untuk harini . Hari last la katakan , mesti nak post post . Tak tau malu langsung ;D

Kay harini kurang-2 dalam pukul 17:45 macam tu , saya baru balik dari rumah Zainul Zaidi , hantar borang nak soh bapak dia cop . Iyee bapak dia ketua kampung . Baru tau ke ? -.-
Okey , lepas hanta borang tu saya terfikir macam nak main outdoor-blading harini . Tapi tade teman , saya cuba call boyfiee saya ! Dia cakap dia tengah cuti mid-sem . So saya pun ajak la dia pegi ! Dia bagi jawapan positif ! Sayang dia ;D <3

Kay mula-2 dia ambil saya kat rumah , pastu bawak pegi rumah dia . Sebab dia nak pegi tukar-2 seluar . Tunggu 10 minit , macam betina dia ni .. Make up lah apa la , apa pun tak boleh dia ni -.- . Memang ramai orang kat Hutan bandar Bandar Putra harini , orang parking sampai keluar . Tapi tengok-2 parking kat atas banyak lagi . Pelik betul orang zman skrg ni .

Sampai je , kami berdua terus berlari-2 ke tempat orang main badminton . Memang agak ramai yang main , tapi kami endahkan , tempat tu kami yang buat ;D ehehe gurau. Kami pun memakai kasut kami . Saya merasmikan dulu tempat tu , masa saya main , semua orang terpaku dan melihat gaya saya bermain . Pakcik makcik adik kakak semua berhenti main badminton . Maybe saya ni pelik kot , dah nak maghrib main kasut beroda ni . Tapi saya puas ! sebab dapat keluar kan peluh dengan zakwan ! :D Okey dalam pukul 19:00 kiteorang stop main , sebab dah exhausted. Kami pun pulang dengan hati yang gembira ! :D





Ye gambar saya takde , sebab malas nak bergambar -.- lain a zakwan , muka market :D bahaha !
Okay guys sampai disini sahaja ! Assalammulaikum !