Sunday 22 January 2012

Q i s t i n a

Assalammulaikum Semua !

Rindunye nak update blog ni , sunyi je kan ? rasa cam dah 3 minggu tak update.
Biasalah , baru-2 masuk politeknik kan . Assignment melambak , macam-2 benda berlaku.
Tapi nak buat acane , itulah kehidupan .

Baiklah , mintak maaf sebab saya tak dapat nak ceritakan pengalaman saya masa belajar sebab saya dah lupa . Pelupa kan saya ni ? :(( Takpe lah meh kita cerita pasal semalam? Best tau ? :D

Wokey ! Saya dapat cuti 2 hari sebab Chinese new year :( *nakseminggu*
start hari Jumaat ~ Selasa . Rasa sekejab je , harini dah hari isnin , esok selasa
:face32: downnya rasa :( tapi nak buat camne kan , assignment agama n mathematic belum siap lagi ni . Harap-2 classmate yang lain pun tak buat :P HAKHAKHAK !

Kay malam sabtu , abang saya ajak pegi Redbox , saya pun dah lama tak berkaroeke , so saya on kan jew lah . Ada orang nak belanja apa salahnya kan ? :> Nyanyi Nyanyi sampai pukul 12 malam . Then abang ajak balik

Sabtu nye , saya dah bercadang ngan abang umma , nak ajak qistina kluar . Dah lama tak jmpa dia :( rindu giler tau kat dia :((

Pukul 1:30 p.m kiteorang amek dia kat rumah kak nona . Masa qistina naik kereta , dia nangis . Dengar-2 dia tenga tidor time tu , kesiannya kat dia . tapi saya tak peduli pun :P
Saya amek je qistina pastu pok pok dia soh tidor balik. Saya belikan dia Domo warne pink ;D hehe soh dia peluk peluk ;p



Nahh nampak tu domo wane pink ? :D Selamat dia tak hyperactive harini , senang sikit nak tidur kan dia :3

Dalam 30 minit kiteorang kat lam kereta ni , agak jem la jalan dia , almaklumlah , nama pun Pra-Chinese new year kan , kompom la ramai orang nak balik kampung shopping last minutes . ;o Sampai-2 je saya kejutkan qistina , muka diaaaaaaaa kelihatan penat , kesian tengok dia tau :(




Domo pink tu dia still pegang ! Tengok sayang giler ngan benda yang saya bagi , hehe i love you soo muchie baby girl ;D
Abang umma cakap tujuan nak pegi CS ni nak tengok movie . Tapi dalam fikiran saya , kompom si budak kecik ni tido x3 kesian dia . Tapi takpe la kan janji dia tak buat bising .

Sampai-2 je kak nona kata nak pegi makan , kiteorang pun pegi la Sedap corner , tu je tempat makan yang menyediakan nasi . Okey nak kata tak ramai , memang ramai . Ramai sangat-2 , tak cukup kerusi pun nye . :( Saya pun singgah la tutti fruity sebab qistina pun nak makan aiscream , saya pun suka lah ;D





Baiklah , lepas je makan tutti fruitty ni , kiteorang dapat meja untuk makan kat sedap corner, dengan bergegasnya , kiteorang pun berlari-2 berkejaran ke sedap corner untuk makan tengahari . Lepas makan ais cream , nampaknya qistina menjadi bertenaga. Nah gambar ! malas nk buat karangan . Otak ni dah koyak nak berfikir.










Memang betul , saya sukakan budak kecik ;D cakap la apeapepunn , saya tak kesah boleh :D
Erm , lepas tengok movie jew , kiteorang terus balik.
Saya pun ngantok ni , lepas ni nak buat keje mathematic :o

Sampai sini je la eh viewers ! Assalammulaikum ! moga tuhan memberkati hari anda semua !
Bahbai !