Saturday 18 February 2012

85%

Assalammulaikum Para hadirin sekalian.
Dah lama tak update blog ni, actually banyak assignment .
So tak dapat update daily :'[

Btw , harini saya nak ceritakan tentang pengalaman saya di Mersing ! Kadang-2 kita terdengar ada siswa atau siswa yang terkena culture shock . Yela kan tak pernah-2 duduk kat pedalaman , tibe-2 terus kena . Huhu -.-

First of all , saya nak cerita tentang Housemate saya ! Dalam rumah ada 9 orang penghuni termasuklah saya :D . 5 senior manakala 3 same batch. Mereka semua `ok' sporting dan garang -,..,- . Tapi so far takde benda yang menyakitkan hati berlaku.


Yang ni nama dia syahibul syabha , kiteorang panggil dia ibul. Berciri-2 kan kebapaan . Dia ni bagus , ada dia kat rumah , kompom teratur itu rumah . Suka menghisap rokok . Biasalah tu kan ? ;D


Yang kurus-2 pastu segak-2 ni nama dia shukri . Senior ni paling kelakar , manje pun ada jugak . Piff , rajin gilor dia mengemas kebun nak tengok gambar? sat ehh.





nampak tu , daun kering ke daun tak kering ke semua bantai nak bako , bagusnyeee ~



Ramli Yunus ni pulak suka sangat tengok cerita koreaa, pastu dia Professional main dota , dia ni sifu saya! hikhikhik :D ada kat rumah mersing jee siang malam mesti Dota . :DD



Redzuan a.k.a jejaka berkaliber, setiap hari nk pegi kelas mesti pakai smart-2 , walaupun senior lain mgumpat pun dia watlek jee. :D cool dude cool

-GAMBAR HAFIZ OTW-

Hafizuddin ni actually senior yang bagus , tapi dia malu nak tunjuk , its okay dude ! your secret is safe with me . :D


Yang badan berketak-2 ni , roomate saya nama dia Nasrullah , dia ni otak sama macam saya , nak pegi kelas pegi taknak pegi tanak pegi , so far takde kelas lagi yang kiteorang tak pegi . muehehe.
Yang botak tu nama dia Haikal a.k.a YB , kenapa panggil yb? entahlah, dengar-2 orang panggil dia camtu , terus melekat kat dahi ni .



Yang pendek ni nama dia asraf, buat keje lambat tapi teratur , bagus dia ni , berborak-2 ngan dia macam berborak-2 ngan prempuan . Mmg susah nak jmpa membe camne ^.^

.............................





Mesti tengok rumah tu rasa macam berhantu je kan rumahnye? awal-2 masa register pun ada perasaan macam tu jugak , tapi bila dah sebulan duduk sini , rumahni tenang . Tiada gangguan pun :D Alhamdulillah . Ada nampak kan kucing tu ? Nama dia 'imba' nama yang diberi oleh Ramli .

Nak tengok gamba dia lagi ? BOLEH !


Comel kan imba? :D memang lah tengok tuannya lah kan :D
Pss Pss , saya cuti 1 minggu tau untuk mid sem ni :D yeheyy ! Sebelum pulang saya dapat mengambil gambar ngan senior :D



Lastly , penah tengok orang tido cara pelik ? :P


Otak saya pun dah takde idea ni , tak tahu nak cakap ape dah. Cukuplah sampai sini je kay , esok klau ada pegi mana-2 ada sweet-2 , saya update lagi .

Babaii Assalammulaikum.