Sunday 25 December 2011

Sweet Memories with my lover

Assalammulaikum semua !

Tak jawab dosa , kalau jawab sayang :P eh macam video kat youtube plak . Kay , nak bagitau yang harini saya , abang umma , kak dian dan kekasih saya keluar jalan-2 ;D Saya rasa harini kot hari paling happy sangat-2 . Saya dapat luangkan masa saya dengan kekasih saya , tapi masa sangat pantas :(

Saya melihat jam tangan saya dan waktu menunjukkan tepat pukul 14:00 , tapi abang umma dan kak dian masih belum balik dari jemputan kawin membe abg umma kat kangkar pulai . Abang umma janji nak pegi pukul 11 pagi , tapi dia pegi pukul 13:00 , hesh. Janji melayu :P . Kay , nadhia dah merungut-2 msg saya cakap kenapa lambat sangat , tapi memang betul pun , takkan la kluar lewat-2 kan ? >w< Okey lah , tunggu punya tunggu punya tunggu sampai saya pun sempat tengok cerita Fast n Furious 5 , abang umma sampai rumah pukul 14:55 . Terkejut jgak , ni entah pukul berapa nak gerak >w< Lepas sampai , kak dian nak tukar baju . Tunggu 15 minit tak siap-2 lagi , biasalah , wanita :o pukul 15:35 baru gerak dari rumah .

......................................

Abang umma dah rancang nak pergi Johor Premium Outlet (JPO) , sebab kak dian tak pernah pegi lagi , kak dian kan orang KL ;3 Tapi saya tak bagi , sebab waktu mencemburui kami , sampai rumah nadhia pukul 16:00 , tunggu umi nadhia siap solat dalam 16:03 , dari sini sampai ke JPO dah 10 minit , kat dalam JPO 2 jam , tak dapat tengok movie ti , so saya terus suruh abang saya pegi City Squares (CS). Sebab saya nak tengok movie baru dan makan kat Seoul Garden . Masa dalam perjalanan tu , kiteorang kongsi-2 makan kinder bueno , sweet tak ? au ;p

..................................

Sampai kat CS dalam pukul 17:00 macam tu , tak ingat lah . HAHA ! okey , sampai-2 je macam biasa booking ticket . Mak oii , beratur taknak panjang lagi , tapi takpe , menyanggupkan diri sebab nak tengok cerita baru :o Kak dian nak tengok cerita ombak rindu , tapi kiteorang tanak sebab kteorang dah tengok . So Nadhia bercadang nak tengok cerita Songlap . So saya ikutkan sahaja , sebab dia princess saya . ;D

Mula-2 plan nak makan dulu baru masuk tengok movie , tapi movie start pukul 17:45 , so abang soh makan ringan-2 dulu , saya pun layankan je laa . :o Saya belikan nugget untuk dia , saya mam pop corn je :D Saya tak kesahh , saya lagi rela laparkan diri daripada tengok dia lapar :D

Keseluruhannya , cerita tu membosankan , saya nyaris-2 tidur dalam cinema tu -.- Cerita dia tergantung , pastu tak paham . >w< Herion dia , paiseh -__-' . Saya salahkan nadhia jee masa tu , padan muka dia . HAHA ! :DD ! Tapi takpe lah , janji dapat tengok cerita baru , ti orang tanya dah boleh cakap ' dah tengok ' :3

Okey lepas kami keluar , cerita ombak rindu masih belum tamat lagi , kiteorang ada dalam 30 minit . Saya pun jalan-2 dengan kekasih saya untuk mencari idea-idea yang bernas untuk buat . Fikir punya fikir punya fikir , saya mengajak dia main game kat Inner City , dia pun macam suka jee ;D so kiteorang pun pegi sana . First game , kiteorang main game Initial-D II , saya menang tau ! Yeheyyy ! lepas tu kiteorang main Tembak-2 , sweet gilerrr ;P Rasa cam nak pegi sana pastu main same-2 lagi . Tapi kali ni dia menang pulak :( sedih tau mati awal , tapi hero kalah dulu kan ? T.T

Lepas kiteorang habis bermain game , kiteorang pun pusing-2 CS yang membosankan tu ;o
Dah 5 minit kiteorang berjalan-2 rasa cam bosan je CS ni , saya pun call abang umma , abang umma bagitau yang movie tu dah habis , so saya pun gumbira lah ! :D Makan-2 , bila da sampai Seoul Garden , tengok tengok ramai giler orang , tak jadi . So terus balik .

Masa on the way nak pegi makan kat luar , saya tengok muka kekasih saya gelisah , sebab dah pukul 21:00 dia tak balik lagi , umi pesan jangan balik lewat-2 . Saya pun risau dengan nadhia, saya tak sanggup tengok dia kena marah . Saya tenangkan dia , saya suh dia relax , takde benda yang terjadi paling bangsat pun kena bebel ;D Saya bagitau kat abang umma soh balik terus sebab takut kekasih saya kena marah nanti . So saya pun pinjamkan bahu saya yang tak seberapa nak gagah ni kat dia. Dia tidur dengan nyenyak di bahu saya , saya rasa nak nangis masa tu . Sebab saya akan berjauhan ngan dia lagi , sebab minggu depan saya tak balik senai :'[ 2 minggu lagi baru dapat jumpa ngan dia . Sedih nye :'[

Masa dah nak sampai rumah dia , saya sempat tanya dia , adakah dia sayangkan saya ? Saya mendapat jawapan yang positif , Saya pun amatlah gembira sekali . Rasa macam nak menitiskan air mata tanda happy :'] Saya juga memberitahu kat dia , saya akan mati jikalau dia tinggalkan saya ;']

Ini je yang berlaku tadi , rasa harini sangat terbahagia sekali ;) Allah sangat menyayangi kami berdua . Saya bersyukur sangat sebab Allah ketemukan saya dengan perempuan yang betul-2 ikhlas menerima saya :']

- Sayang , saya cintakan awak . Saya akan sayangkan awak sampai saya tidak menjejakkan kaki saya ni kat tanah . Saya juga tidak akan pernah melupakan awak , awaklah kekasih hati awal dan akhir saya :'] I :h: u .

Okey , ni gambar saya paksa dia amek . :DD dengan alasan nak update kat blog ;P