Saturday 24 December 2011

Meet my big brother girlfiee from Kuala Lumpur


Assalammulaikum semua , kay 2nd entry untuk harini , Harini saya akan makan malam bersama-2 dengan awek abang saya yang pertama ! Ini first time saya jumpa dengan kak dian , So far okay lah . Dia pun tak sombong ;D Paras rupa tak penting , janji hati baik ;)

Okey , pukul 20:49 kak dian dah sampai kat bustop Skudai . Tapi saya dan abang masih lagi di rumah , saya dah pesan kat abang , lebih baik pegi cepat jangan sampai tetamu tertunggu-2 . Tapi sikap abang yang ego ni susah laah . Okay , abang cakap dah lambat so dia naik kereta dia yang laju tu untuk cepat sampai . Dari rumah pukul 20:50 , abang start engine pastu terus bawak laju . Macam biasa jalan utama ke skudai prade haruslah melalui jalan senai dan buat U-turn di senai utama , macam biasa jugak kat pekan senai tu jem sebab renovate jalan . Kay abang terpaksa mengikut jalan dalam untuk menghindari dari jem itu , abang bawak 100KM/j di jalan taman , agak merbahaya . Saya hanya mampu berdoa agar saya selamat . Abang juga melalui highway Senai utama untuk menghindari dari jem di laluan Senai Airport .

Highway kan , biasalah 150km/j . Anggaran kami sampai di bustop dalam 21:05 macam tu , kak dian masuk dalam kereta je terus marah abang uma , sebab lambat sampai . papapapapadan muke ;D Kak dian kata dia lapar dan nak makan Nasi putih . Saya memang dah bercadang awal soh abang umma makan kat Carabou , kat situ sedap dan mahal :D

Sampai je kat karabou , kami terus mengoder makanan yang kami inginkan . Nah amek sikit gambar ni !









.......................................


Tak ingat pulak kitaorang habiskan masa berapa jam kat sini , tapi tak lama sangat lah . Boleh tahan lah , eh . Lepas tu kiteorang ingatkan nak pegi redBOX dulu nak nyanyi-2 sebab abang umma cakap suara kak dian macam ella :o Lepas kiteorang da sampai plaza Pelangi , orang redbox tu cakap tunggu pukul 12 baru ada kosong , sbab skrg ni FULL . adoyai , saya bagitau kat abang tapayah booking dulu , takut tak pergi sini lagi . So kiteorang bercadang untuk ke tempat lain . Tengok-2 Danga Bay full giler ngan orang , parking sampai penuh . Kiteorang pun check ah . tengok-2 JEM pulak , tengok ah gambar kat bawah ni , jem kan ? :( Maybe ada function Natal New Year kot . Okey lah , saya dah ngantok ni :(( Selamat malam semua ! AND MERRY CHRISTMAS ! HO HO HO