Saturday 24 December 2011

Shukor's Family

Assalammulaikum semua !

Harini baru dapat update blog ! yehey !
Okey title , tu nama Bapak kekasih saya :o
Saya naaaaaak cerita tentang family dia . Okay 1 by 1 .

Nak cerita dari anak ke bapak ke bapak ke anak eh?
Bapak dulu la , lebih afdal . Eh tak tak , Umi ngan bapak dia lah . Sebab gambar dalam ni ada abah ngan umi :o


Kay tu umi ngan abah dia , nama pun tak ingat . Sebab dia bukan nak kenal-2 kan . Umi dia kenal freddy kot , tapi tak kenal sangat , sebab datang rumah pun tak pernah :o borak-2 pun tak . Tapi rasanya dah cam muka kot :DD Umi dia okay lah , tak pernah marah-2 freddy bawak anak dia kluar . Tapi abah dia jeeeeeeeeeee belum pernah nampak . Nadhia cakap abah garang >w< tengok muka pun tau kan , tapi senanya freddy tak kesah pun setakat nak jump ngan abah nadhia ni . Kena marah pun marah lah . tatakod pung :p

Okey , lepas ni saya cerita adik beradik dia . :o


Name :

1st- Siti Adauyiah binti Shukor
2nd- Siti Hajjar binti Shukor
3rd- Siti Suraya binti Shukor
4th- Siti Nabilla binti Shukor
5th- Siti Nadhia binti Shukor
6th- Siti Athirah binti Shukor

Banyak sangat dia punya kakak , sampai tak ingat . huhu >w< Okey Saya dah borak-2 ngan kakak dia yang no4 ngan adik dia . So far positive replies . Tapi tu lah , tak dapat borak-2 in real life kan . Rasa no feeling . Takpe , maybe tu ambil masa . So berdoa je lah kan ? :) btw gambar kakak dia yang no 1 ngan 2 tak dapat dikenalpasti x3

Maybe saya akan describe about my family tomorrow , rasa tak elok je kan family orang di bagitahu , family sendiri ayoyo . o_o

P/S > Saya tahu abang aimi ngan kak liana baca blog freddy , freddy tak kesah pongs . Bacalah , freddy akan luahkan apa yang ada dalam hati ni kat blog ni . Abang aimi ngan kak liana jangan risau . freddy tak marah ;D :face9: Korang suka tak family korang stalk blog korang ? :P :face72: