Sunday 18 December 2011

Going to away from blogspot for a couple of weeks


Okey kawan-2 blog mahupun facebook , saya tidak akan post any new story for about 1 or 2 weeks due to my college orientation . Eh bahasa english pulak , okey Harap kawan-2 dapat bersabar, mungkin lepas orientasi nanti banyak cerita yang bakal saya berkongsi . Mungkin jugak saya akan penat . :[ malas nye nak orientasi . Juga ! saya ada sikit peraduan untuk korang . Pemenang pertama akan mendapat RM 10 topup maxis ;o Baiklah , soalan dia berbentuk begini . Di dalam cerita pokemon , apakah kuasa yang terdapat pada Metapods , dan apakah effect dia ? FYI , Metapods hanya ada 1 skills sahaja . Hantarkan jawapan anda pada 24/12/2011 pada jam 5:55 petang dengan menggunakan Inbox di facebook . facebook = fredymint@rocketmail.com . Peserta pertama yang berjaya menghantar msg yang terpantas tepat pada waktu itu saya akan reply dan meminta number anda untuk memasukkan sejumlah topup yang telah diberitahu tadi .

Saya akan doakan kamu semua ! Semoga kita hidup dengan tenang dan aman , semoga Allah selalu lindungi kita ! :]