Saturday 17 December 2011

Jalan-2 Di pagi hari


Hai hai hai hai semua ! Assalammulaikum , tak jawab dosa , kalau jawab sayang . Eh ? Macam video kat youtube tu kan ? sapa nama dia eh . Okey baiklah , Meh saya cerita tentang pagi tadi.
Banyak kenangan manis yang berlaku tau .

Ok Jam menunjukkan pukul 6:00 pagi , saya bangun untuk menunaikan solat subuh , selepas siap saya pun sambung tido , tiba-2 baru nak resume mimpi , abang aimi kejut soh beli sarapan tok dia . Kejam nye abang aimi ni . Okay takpe , saya dah nak pergi mersing kan , layan kan je la ^.^ . Tanpa mandi saya terus ke medan selara Taman aman , Jam menunjukkan pukul 6.45 pagi , orang penebar roti chanai juga tidak ada masa tu , saya tunggu je . Pukul 7.00 pagi baru penebar tu sampai . Dia tidak tanya pun saya nak makan ape :'[ Bila customer lain datang dia dahulukan yang datang lambat . Saya terpaksa tunggu sehingga pukul 7.15 pagi , Seriously saya takkan pegi kat kedai tu lagi . Bullshit ya know ? -.-

Kay lepas balik , saya pun terus bergegas mandi , sebab masa tunggu saya call kekasih saya , saya nak ajak dia pegi Hutan bandar ! :D ehe ! Siap-2 pakai encem-2 , ehehe . Abang aimi ajak sarapan , tanpa segan silu saya duduk dan makan . Cukup 5 minit saya makan , saya meminta abah untuk membenarkan saya pergi ke Hutan bandar bersama-2 dengan Kekasih saya.

Saya juga membawa beary bersama , Saya memang betul-2 sayang kat Beary , tapi saya terpaksa beri dia binatang ni , sebab saya nak dia ingat kat saya dan sayangkan saya masa dia kat Politeknik nanti :( Tapi dia ada text saya yang dia cakap , dia akan tetap sayang saya walaupun saya tak beri apa-2 barang untuk dia ingat kat saya . Terharunya saya . Inilah cinta yang saya nanti-nantikan :']

Masa dalam perjalanan saya tengok hari mencemburui kami berdua , hujan menitis satu persatu ke atas cermin kereta . Saya sedih tapi saya bersyukur juga kerana Allah turunkan rahmat awal-awal pagi .

......................................


Selepas sampai kami pun berfikir nak pergi kemana , Umi kekasih saya pesan untuk membeli Lontong kering . Actually saya tak tahu pun lontong kering tu ada kat mana . Saya tengok awan , kelihatan awan di bandar cerah , so saya mengajak kekasih saya untuk ke Hutan bandar mutiara rini .

...................................

Setelah sampai ke destinasi saya pun berjalan bersama-2 dia untuk menikmati angin bayu yang segar pagi-2 buta ni . Semasa sedang kami berjalan-2 , saya terdengar seperti suara orang yang menjerit-2 di bahagian bawah . Saya pun pergi ke-arah tu , kelihatan sekumpulan orang ramai dan fasilitator Aerobik di atas pentas . Saya nak join , tapi kekasih saya guna sluar jeans -.- Dia kata sluar sukan dia kat Politeknik Masai. Haiz -.- Takpe-2 , saya pun membuka topi lens dan siap sedia untuk menembak . Masa saya amek , makcik-2 malu-2 nak ikut fasilitator . HAHAHA ! Suka nya saya gelakkan diaorang.












Okey saya memang suka yang last skali ni , mak cik ni memang sporting ikut kata fasilitator senamrobik , Saya tahu fasi ni sengaja soh buat macam tu sebab dia tau saya nak tembak gambar diaorang . HAHAHA ! Ada makcik-2 yang malu masa saya ambil gambar :p ekekeke.

Okey Saya dah bagitau kat kekasih saya yang saya akan mengambil gambar dia harini . Sebab saya akan tengok gambar dia masa saya rindu dia nanti :'[ Okey ni gambar-2 dia , Saya malas nak edit , ni ngantok giler ni . Lepas habis buat blog saya tido.






Okey ! ini je yang saya boleh upload . Memang dia tak cantik macam korang , tapi saya sayangkan dia :)) Ouhh .. Lepas kami puas berjalan-2 , kami pun pulang . Kami singgah ke Pasar Tani Taman Sri Pulai untuk memenuhi pesanan umi kekasih saya . Saya belikan Kek chocolate untuk dia :D dia nak :p

Masa dalam kereta, saya ada tegur dia supaya dia takut , saya cakap muka dia ada belang-2 sebab sun burn masa orientasi tu , Tapi saya tak kesah pun , saya lebih pentingkan hati daripada paras rupa :) Awak jangan risau eh sayang , apa yang jadi sekali pun kat awak , saya tetap sayang kat awak :))

Okey Selepas balik , kami menukar-2 teddy bear , saya akan bawak teddy bear ni ke kolej ti , tak kesah la apa orang nak cakap , yang penting ni yang tersayang punya <3 :)


Okey saya namakan tebby bear ni Gena , nama tu sempena nama membe saya kat California . Sayang saya akan jada bear awak ni macam saya jaga bear yang saya bagi kat awak tu :) Sayang awak sangat-2 :D

Tu lah yang terjadi harini :D Terima kasih sebab sudi baca ! babai !
Assalammulaikum , tak jawab dosa , kalau jawab sayang , ehh sekali lagi >w<