Friday 16 December 2011

Sad Situation


Haii Semua ! , Iye Iye Iye , lepas ni saya takkan sekerap minggu lepas update blog ni , sebab baba cakap saya ada orientasi kolej selama 2 minggu . -_- 2 minggu orientasi = M.A.T.I
tu je la perkataan yang terbaik . Haiz.

Barang belum packing lagi ni .. Rasa macam malas jee nak pegi :( Tapi nanti nak bagi anak bini makan apa kalau takde keje yang bagus-2 ti kan ? :o

Okey , Plan nak ajak date hari ahad ni terbatal , kerana umi dia nak hanta dia ke tempat dia menimba ilmu , so saya tak boleh bantah , Family lagi penting kan ? Kalau umi saya nak hantakan pun saya ketepikan kawan ;'o saya faham dia , dan dia faham saya. Thats enough.

Petang ni memang nak jumpa dia , sebab esok dah tak boleh jumpa . Saya nak cari benda yang dia boleh bawak pegi Politeknik , Bear yang saya bagi tu terlampau besar . Dia tak boleh bawak pegi poli dia , ishhh .. Macam-2 rule ada kat politeknik ni . Maybe saya akan bagi dia bear yang kecik sikit , so dia boleh ingat saya dan sayang saya selama 3 tahun :'(

Baby i miss and i love you so much.