Sunday 25 November 2012

Changed


Assalammulaikum dan salam sejahtera semua . 
Syahdu kan tengok orang tua kat atas ni menangis . Actually takde kena mengena pun ngan orang kat atas ni , saje je letak . 

Untuk tatapan viewers harini tiada yang istimewa. Hati ini terasa ingin mengarang karangan tanpa isi-2 yang menggembirakan .
Just ingin meluahkan perasaan yang terpendam di dalam hati . 
Tidak tahu dengan siapa boleh dikongsi , jadi blogspot lah teman untuk saya luahkan.

Sudah hampir seminggu kiteorang hidup berjauhan, hubungan kami juga tidak seperti dahulu. Saya rasa macam tak rapat je . Mungkin hanya perasaan saya , sampai saya terfikir untuk berfikir " Ada ada takde takde lah " . 

Bertelingkahan lidah , misunderstood . Memang kerap berlaku , mungkin saya ego . Tidak tahu la yeh, kadang-2 benda kecik pun saya pendam dalam hati . Sampai masa saya terus emo , macam perempuan . 

Sekarang ni kalau dia tak msg , saya just fikir dia ada hal yang penting dengan family dia . Tidak mengapa lah . Dlu dia sering call dan menyuruh saya call . Tapi sekarang jarang sekali . Saya nak call pun perlu dia menetapkan masa . Tapi tidak mengapa , saya tahu dia buat begitu mesti ada sebab.

Kerisauan saya sehinggakan semasa saya bermain dotA , saya menanyakan kawan seperjuangan saya yang diberi nama Dee / Lady.Pink . 

1- Dee kalau kau ada bf kau selalu tak nak msg ngan dia ? 
     Mestilah nak ! Kalau boleh nak selalu dengan dia tapi takdelah kerap nanti bosan.
2- Kalau cinta jarak jauh pulak macam mana ?
     Percaya je kat pasangan kita yang dia jujur dan ikhlas . InsyaAllah

Terima kasih Dee sebab bagi aku nasihat yang dapat membina aku . Oklah viewers , sampai disini sahaja ya . 

Semoga Allah Memberkati hari anda semua . 
Assalammualaikum.

Di karang oleh Freddy Haans